KISOKOS...
Facebookon már jött kérdés ezzel kapcsolatban, úgyhogy gondoltam, kifejtem egy külön kis bejegyzésben mik is ezek a dolgok, amiket a versenyeknél készítenetek kell. Tudom számotokra teljesen új ez, azonban nagyon nagyon sok grafikában jártas tehetség foglalkozik ezek készítésével. ^^ Mondjuk eléggé valószínű hogy azért, mert a szerepjátékos múlt egy "aprócska" lökést jelent. Nos igen, én mint szerepjátékos nekem ez nem igazán újdonság. Hiszen játszottam már számos fórumon, ahol az aláírásokban ilyen szépséges alkotások találhatók meg. 

Mivel egy ilyen oldalon általában nem nagyon vannak képek beszúrva, és a karakteredről csak egy képet tudsz mutatni a világnak, előszeretettel alkalmazol ilyen műveket, hogy kifejezd az épp rá jellemző dolgokat. Például egy kissé komor, és elutasító, negatív személyiséghez egy sötét színekben pompázó aláírás dukál, lehetőleg valami Marilyn Manson idézettel! 8) 
Más célja ennek nem igazán van, a blogger világban leginkább úgy tudnám elképzelni, hogy ezeket is a karakterek mellé téve, hogy egy pillantással képet kapj arról, milyen is a főszereplőd. ^^ 
Persze tudom, ez itt nem fórum, azonban ezzel akár még divatot is lehetne teremteni a rendezett képekkel kapcsolatban. És most hoztam pár példát is - természetesen sajátot, hogy lássátok miről is van szó.






Nos ezt a képet egy olyan karakterem számára készítettem, aki végre önállóan a saját útjára lépett, még akkor is, ha ez azzal járt, hogy le kellett mondania a szerelméről. Kapott egy idézetet, a szemmel próbáltam kiemelni azt, hogy milyen vonzó, és természetesen némi fájdalmat... öhm .. több kevesebb sikerrel. :D 
Amit még tudnotok érdemes, hogy ugye ez egy kötött méretű, 500*200-as, bár régen az 500*250 volt az elfogadott. Szerintem a mai napig mind a kettő megfelel a célnak. ^^ 

A Bannereket szintén fórumokon használták, lényegében olyanokon, ahol nem volt lehetőség ekkora fejlécet betenni. Illetve  reklámozási céllal is működött ez a dolog, sokszor elegendő volt csak ezt a képet beszúrnod linkkel ellátva, és ha kellően figyelemfelkeltő, akkor sokan haraptak is rá. 
Szerintem itt pont ugyanaz a lényeg, mint egy fejlécnél, bár grafikus berkekben ez már változott. A banner készítés általában egy téma köré korlátozódik, vagy adott személy, vagy egy tárgy, vagy valami érzés a központja, melyet ezzel fejeznek ki. Mivel a mérete nem túl szokványos, én úgy gondolom nehéz szép, és jó bannert készíteni. Épp azért, mert ugye a magassága szinte teljesen elhanyagolhatóan kicsi. 
700*110, valljuk be, nem épp óriási. 
De erre is hoztam két példát! 





Remélem valamennyit segítettem!  Legyen szép napotok! ^^
ölel mindenkit: Khyira

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése